Alles zelf samen te stellen? dus niet! En moeilijker kunnen we het je niet maken. Ben al mijn hele leven klant van ze en overigens zeer tevreden over T-Mobile, maar! Ik koop mijn smartphones altijd zelf, bel zelden en al ik bel, bel ik meestal gratis met Ziggo app Bapp via wifi. Als ik internet doe ik het over WI-FI en als het niet anders kan via het gewone mobiele netwerk. Dus had ik een heel goedkoop 2 jarig abonnement voor 7,95 per maand en kreeg 220 minuten, MB’s, of SMSjes en daar had ik echt ruim voldoende aan, echt meer dan zat!
Twee jaar voorbij en mijn abonnement werd zo maar in prijs verdubbelt. Mijn korting was na twee jaar er af! Eigen schuld dikke bult, omdat ik het natuurlijk zelf even moest checken een nieuwe abonnement afsluiten of verlengen, dan nog geen ramp, maar! Maak ik precies mee wat ik twee jaar geleden ook meemaakte en dat vond ik hoogst irritant. Dat als trouwe vaste T-Mobile klant niet kan vinden wat je wilt hebben, terwijl alles in je abonnement aanpasbaar zou moeten zijn en perse een nieuw abonnement moet afsluiten om weer die korting te kunnen krijgen. Korting? Ik vind het maar een rare constructie om je klanten op deze wijze lastig te vallen.
Vind het gewoon raar dat je niet via de site van T-Mobile zelf alle aanpasbare abonnement vormen aangeboden krijgt. En speciaal naar bijvoorbeeld belsimpel.nl moet gaan om alle huidige mogelijkheden te zien, terwijl en waarschijnlijk belsimpel een commissie van T-Mobile zal krijgen. Kijk! Naar het even door te hebben gezocht kan ik het bij T-Mobile wel vinden, maar dan nog niet aanpasbaar zo als het bij andere aanbieders word aangeboden. Vorige keer was ik zo pissig dat ik het bij een retailer heb besteld, je moet wel weer allemaal formulieren invullen en weken wachten, een hoop gedoe dus!
Vandaag heb ik maar gebeld, een beller is sneller tenslotte. Kijk, de klantenservice is super vriendelijk en toont alle begrip en ze verwijs je gelijk naar de verkoop afdeling. Maar je weet hoe het gaat! Voor je weet word je overdonderd met allemaal mogelijkheden zonder dat je dat ene word aangeboden en geen duidelijk overzicht hebt van wat er echt allemaal mogelijk is, plus dat ze proberen het een en andere aan je te smeren, zo als extra smsjes enz. enz. Zo een beetje over het net gesurft en zag dat ik om een beetje in de zelfde prijsklassen van mijn vorige abonnement te komen ik al snel 8,50 per maand kwijt zou zijn, 50 minuten bellen en 250 MB’s voor krijgt. Oké! Een reële prijs in vergelijking met het vorige, maar wat een gedoe om te houden wat je al had en vind het zeer genieperig om een vaste klant zo moeilijk te maken, al met al was ik weer een klein uurtje kwijt om twee jaar weer onder de pannen te zijn, zonde van mijn tijd!
Een gedachte over “Fucking T-Mobile”
Reacties zijn gesloten.