Larry Crowne (review + trailer)

Een heerlijke zoetsappige komedie waar blogger als nietnuttige loser word weggezet. Maar dat terzijde, een leuke vrouwenfilm die zich afspeelt op de achtergrond van de Amerikaanse financiële malaise van ontslag en werkeloosheid, maar al met al is het een vrolijke gedachteloze film die lekker wegkijkt zonder je te vervelen, maar wat wil je met twee van zulke kijkers kanonnen als Tom Hanks en Julia Roberts. Al hadden ze voor mijn het einde er uit mogen knippen, daar droop de zoete honing er van af, bah! Wat klef 🙂
Lees verder in de Sp!ts.nllarrycrowne.nl

Reageren met je Facebook:

MADBELLO
Geschreven door de Web Connector, Watcher, Goeroe, internet expert en margeblogger. Gewoon een Haagse/Italo dyslectische allochtoon die het leuk vind om te internetten. Voor contact kan je me het beste mailen naar:
madbello@gmail.com
MADBELLO on EmailMADBELLO on FacebookMADBELLO on FlickrMADBELLO on GoogleMADBELLO on InstagramMADBELLO on LinkedinMADBELLO on PinterestMADBELLO on TumblrMADBELLO on TwitterMADBELLO on VimeoMADBELLO on WordpressMADBELLO on Youtube

5 gedachten over “Larry Crowne (review + trailer)”

1. 'heerlijk'?? 'zonder je te vervelen??' Ik kan best wat hebben als het om oppervlakkige films gaat, vind het niet snel saai, en ik snak ook niet altijd naar diepzinnige verhaallijnen, maar deze film slaat alles. SAAAAAI! Voor een romantische komedie is de film opvallend onromantisch (het schijnt om een romance tussen Tom Hanks en Julia Roberts te gaan, maar elke vorm van chemie ontbreekt), en opvallend 'ongrappig'. Mijn zus en ik zijn er naartoe geweest, en vonden het een onwijs suffe film, we hebben niet 1 keer gelachen, hij is ongeloofwaardig, en je ziet als het ware de regisseursaanwijzingen erin terug. 'Nu moet je even dit doen met je hand' en dan doet Julia dat. Dat had ik niet verwacht van acteurs van dit kaliber. In de bioscoop liep de film vast waardoor het even wachten was op het einde, maar een groot deel van de zaal wilde daar helemaal niet op wachten en verliet de zaal. Dat zegt toch genoeg, meestal wil je op zijn minst weten hoe een film afloopt.

2. Gets a little too cutesy for my own good but Hanks and Roberts still show why they are still the two most likable stars working today, and bring a smile on our faces when it's all over. Good Review!

Maak mij blij en geef reactie :D