De Melkweg & Astronomische zwarte kracht gekte

De Melkweg wordt aangetrokken door een mysterieuze donkere zwarte kracht. De laatste tijd worden er allemaal hele bijzondere astronomische constateringen gedaan die ons beeld van het universum totaal op zijn kop zullen zetten. De donkere kan van de mensheid, 2012, 14 oktober 2008 ? en de large hadron collider die stuk is en nu even serieus. Een paar weken geleden kwamen ze achter dat we in en bubbel leven en nog zo wat van Mysterieuze ‘donkere stroom’ ontdekt in het heelal en vandaag : Melkweg wordt aangetrokken door mysterieuze kracht. Tja ! Schokkend ? Niet alles in het universum beweegt met de zelfde snelheid en mijn eerste gedachte in een kleiner lichaam was : ” Al ik mijn een paar dagen achter mekaar hellemaal volvreet dan word ik ook niet gelijkmatig dik.
Wat een vergelijking, mijn lichaam met die van het universum, misschien wel of niet, maar ik denk dat we te veel naar buiten denken terwijl in ons zelf alle antwoorden verborgen aanwezig zijn om ontdekt te worden.

3 gedachten over “De Melkweg & Astronomische zwarte kracht gekte”

1. madbello, alles is relatief.
    Wetten zijn door ons gemaakt, en echt, niet alles klopt zoals we het denken.
    Als je zaken probeert te visualiseren, zien dingen er al totaal anders uit, dan wat men je voorschotelt.
    Neem de snelheid van het licht; hoe kan dat het snelst zijn? Het is gewoon het snelst wat we ons kunnen indenken, maar er is al geschreven, dat de dragers van het licht sneller gaan 😉

2. @ Nick : Tja zo’n beetje wetenschappelijk en toch een beetje van mijn zelf, maar de laatste 3 linken gaan volgens mijn over het zelfde als is de vet gedrukte de hoofd link, vond het wel best heftig. Het beeld wat wij van uit onze wereld is vertroebelt en klopt niet met de ”echte werkelijkheid” wat onze ogen is niet wat er echt daar gebeurd, of zo iets in die trend.

Reacties zijn gesloten.