90 minuten aan de lijn met Ziggo

  • Ziggo aan het bellen : Wat een wonder, maar enkele gespreken voor u. #
  • Alles bij mekaar zit ik nu al 10 minuten in de wacht bij Ziggo. Dit is kassa voor ze. #
  • Op de site van Ziggo is nog steeds niets aan de hand en ondertussen zit ik al 15 minuten te wachten. #
  • Nog een minuut en dan zit ik 20 minuten aan de lijn bij Ziggo en nu al 2 euro armer om te horen dat enkele gesprekken voor mijn zijn. #
  • Ik ga nu de 25ste minuut de wacht in bij Ziggo, dit word lachen ๐Ÿ™ #
  • 30 minuten aan het wachten op een levende Ziggo idioot aan de lijn. De eerste die opneemt is echt de LUL *%^$*** #
  • JA HOOR ? Al 40 minuten bij Ziggo aan de lijn. Ik ga echt overstappen. Ik haat Ziggo ! #
  • Hoe lang hou ik het vol om een telefoon aan mijn oor te houden en elke tien seconden het zelfde te horen herhalen ? #
  • HA HA. De zin van Ziggo is veranderd. Er zijn nu ineens 8 gespreken voor mijn en dat na 45 minuten ๐Ÿ™‚ #
  • 90 minuten aan de lijn met Ziggo en nog steeds geen oplossing, mijn modem zou kapot zijn en ze sturen een monteur. #

Reageren met je Facebook:

MADBELLO
Geschreven door de Web Connector, Watcher, Goeroe, internet expert en margeblogger. Gewoon een Haagse/Italo dyslectische allochtoon die het leuk vind om te internetten. Voor contact kan je me het beste mailen naar:
madbello@gmail.com
MADBELLO on EmailMADBELLO on FacebookMADBELLO on FlickrMADBELLO on GoogleMADBELLO on InstagramMADBELLO on LinkedinMADBELLO on PinterestMADBELLO on TumblrMADBELLO on TwitterMADBELLO on VimeoMADBELLO on WordpressMADBELLO on Youtube

8 gedachten over “90 minuten aan de lijn met Ziggo”

  1. Ziggo. Zijn dat niet gewoon diezelfde boeven van een Casema?

    Sympathiek oud mannetje in de reclame maar vergeten de managertjes de laan uit te sturen….

  2. Kan je nog van dat Ziggo af want ik heb heel slechte ervaringen met kabelmaatschappijen. Ik betaal liever wat meer dan dat ik goedkoop uit ben en niet kan internetten en niet kan bellen…

Maak mij blij en geef reactie :D