- Ziggo aan het bellen : Wat een wonder, maar enkele gespreken voor u. #
- Alles bij mekaar zit ik nu al 10 minuten in de wacht bij Ziggo. Dit is kassa voor ze. #
- Op de site van Ziggo is nog steeds niets aan de hand en ondertussen zit ik al 15 minuten te wachten. #
- Nog een minuut en dan zit ik 20 minuten aan de lijn bij Ziggo en nu al 2 euro armer om te horen dat enkele gesprekken voor mijn zijn. #
- Ik ga nu de 25ste minuut de wacht in bij Ziggo, dit word lachen 🙁 #
- 30 minuten aan het wachten op een levende Ziggo idioot aan de lijn. De eerste die opneemt is echt de LUL *%^$*** #
- JA HOOR ? Al 40 minuten bij Ziggo aan de lijn. Ik ga echt overstappen. Ik haat Ziggo ! #
- Hoe lang hou ik het vol om een telefoon aan mijn oor te houden en elke tien seconden het zelfde te horen herhalen ? #
- HA HA. De zin van Ziggo is veranderd. Er zijn nu ineens 8 gespreken voor mijn en dat na 45 minuten 🙂 #
- 90 minuten aan de lijn met Ziggo en nog steeds geen oplossing, mijn modem zou kapot zijn en ze sturen een monteur. #
8 gedachten over “90 minuten aan de lijn met Ziggo”
Reacties zijn gesloten.
Ziggo. Zijn dat niet gewoon diezelfde boeven van een Casema?
Sympathiek oud mannetje in de reclame maar vergeten de managertjes de laan uit te sturen….
@ SirCumSized : Je bent geweldig, dit is pas humor, maar als ik langs ga weet ik zeker dat het al te laat is en nooit meer zal internetten 🙂
Tja, wie helpt MadBello en zo’n 3,3 miljoen “klanten” van Ziggo aan het écht oplossen van zijn technische problemen?
Reageer dan via: http://www.mimir.nu/munin/83792f22-ca7e-4a5a-a03c-70eeffe0797a/technische_helpdeskmedewerkers_ziggo.html
Jammer dat er geen salarisindicatie bij staat? En Madbello; als je er niet uit komt kan je altijd nog persoonlijk langs gaan “in de buurt van Hollands Spoor”?
😉
Leuk die veel gestelde vragen, maar ja moet je ze wel kunnen lezen anders bel je ze niet op dat je geen internet hebt lol
En ik maar denken dat jij gestopt was met bloggen. Toch maar weer eens checken dan…
Kan je nog van dat Ziggo af want ik heb heel slechte ervaringen met kabelmaatschappijen. Ik betaal liever wat meer dan dat ik goedkoop uit ben en niet kan internetten en niet kan bellen…
Gezellig dat Ziggo, maar nu wil ik @home weer terug! Waarom iets veranderen wat goed werkt?…