Jupiter Ascending (review + trailer)

Jupiter Ascending is zonder meer visueel een mooi en vol voorgegeven film vol actie, kleur en special effects. Een waar popcorn spektakel die je zeker niet laat vervelen, vooral in het IMAX en nog eens in 3D. Zo als Jelle Fastenau het perfect verwoord is zo een beetje een kruising van ”chaotische ruimteopera en een zoetsappig intergalactisch sprookje”. Maar! Gezien deze film door de maker van de legendarische en onovertroffen Matrix, de gebroeders Wachowski’s is gemaakt waar inmiddels een van de broeders vrouw is geworden, schep deze film toch bepaalde verwachtingen op als je naar de bioscoop gaat en ondanks dat deze film zondermeer vermakelijk was en een lust voor het oog, was ik aan het einde toch best teleurgesteld. Jupiter Ascending had totaal geen diepgang en geen verassend plot, het verhaal was eigenlijk zo plat als een dubbeltje terwijl er genoeg mogelijkheden en zijlijnen waren om het verhaal wat intrigerender te maken.

Wat er op neerkomt dat de mensheid niet meer en minder dan als slachtvee is ontwikkeld om op bepaald moment als de aarde niet meer de overpopulatie aan zou kunnen, het te oogsten en te dienen als levenselixir. Hier onder deze keer zelfs drie trailers van deze blockbuster , dus kijk en huiver…..
**********

Reageren met je Facebook:

MADBELLO
Geschreven door de Web Connector, Watcher, Goeroe, internet expert en margeblogger. Gewoon een Haagse/Italo dyslectische allochtoon die het leuk vind om te internetten. Voor contact kan je me het beste mailen naar:
madbello@gmail.com
MADBELLO on EmailMADBELLO on FacebookMADBELLO on FlickrMADBELLO on GoogleMADBELLO on InstagramMADBELLO on LinkedinMADBELLO on PinterestMADBELLO on TumblrMADBELLO on TwitterMADBELLO on VimeoMADBELLO on WordpressMADBELLO on Youtube

Maak mij blij en geef reactie :D