Kom niet aan mijn internet.
Treurig maar waar, heb mijn PC weer eens op een vaste verbinding aangesloten om te kijken of Ziggo.nl mijn langer dan een uur rustig laat internetten zonder de verbinding weer te verbreken om de modem weer te moeten uitzetten en weer aandoen. Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren, een dag vond ik nog plausibel maar een tweede er bij is echt te veel en aan de standaard antwoorden van de helpdesk heb je ook geen fuck aan. Update : Echt een aanrader om te lezen, meesterlijk gescheven : MolBlog Eline zegt : Beste Ziggo
je moeder,.
uNeV5X Hello
I am Russo
Je bent super twiggo.
Hallo allemaal,
Mijn naam is Twiggo. Ik ben de zus van Ziggo.
Ik kan u gerust stellen hoor, we hebben Ziggo teruggevonden in een kleedkamer van de V&D.
Hij was helemaal ovestuur en durfde er niet meer uit. Die grote boze wereld werd hem allemaal wat te veel.
Hij zit weer in zijn vertrouwde tehuis voor begeleid wonen. Het gaat nu weer beter met hem maar hij mag nog geen bezoek ontvangen.
Bedankt voor jullie vele e-mailtjes en telefoontjes !
hartverwarmend.
Twiggo
Bij mij werkt ziggo (@home) al jaren zonder een enkel zuchtje … *afkloppen*
ga je toch maar weer verhuizen>>
kom bij mij in de bush-bush wonen]
no problemo
ze kennen het hier nog niet eens, alleen van de tv, thank god!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben benieuwd wanneer er in Radar of Kassa weer eens een manager “dit en dat” zaken komt opdraven van Casema/Ziggo die met een door Prozac gestimuleerde glimlach komt vertellen dat straks alles weer beter gaat en dat zij blij zijn dat de klanten klagen want zodoende kunnen zij hun dienstverlening wederom verbeteren? Mooi stuk tekst overigens van Eline, lekker sarcastisch en to the point 😉
het enige voordeel dat ik heb van Ziggo, voor 39 euro een digitale ontvanger en de zoveelste afstandsbediening in huis 🙂