De Ziggo nachtmerrie voorbij

Ik ben bang. Vreselijk bang. Mijn verhuizing viel samen met de overnamen van Casema door Ziggo en dat ging niet zonder slag of stoot. Elke uur mijn modem resetten om weer snel even te kunnen internetten. In een maand tijd heb ik Ziggo twee keer te pakken kunnen krijgen, zonder bevredigend resultaat en ruim het abo maand bedrag aan telefoon kosten kwijt aan die helpdesk . Ben bang om vroeg te juichen en elke keer als ik mijn PC aan doet zit ik met spanning te wachten. Doet i het niet of wel ? Maar de afgelopen twee dagen heb ik mijn modem maar een zeer hoeven te resetten, wat een opluchting en misschien verbetering in zicht, wie weet ga ik van die oude wereldvreemde Sicko houden, pas als het niet doet besef je wat je mist en wat voor luxe het is.

2 gedachten over “De Ziggo nachtmerrie voorbij”

  1. Al zullen ze het nooit toegeven, het probleem ligt aan Ziggo, ze hebben waarschijnlijk de database modem gegeven op een hoop gedaan hebben, waardoor conflicten uit zijn voortgekomen, denk ik maar.

  2. Hé fijn voor je maar wat bij elke storing nu interessant is ; wat was nu de oorzaak van je storingen? Je modem stuk of aan de kant van je provider problemen?

Reacties zijn gesloten.