Ziggo zegt sorry

ziggo-zegt-sorry.jpg

Wat aardig weer van Ziggo. Maar voorlopig zit mijn probleem daar niet tussen en op de site niets over falende internet verbinding te vinden. Elke uur moet ik mijn modem uitzetten om weer een uur te kunnen internetten. Ik heb alles gedaan wat op hun site staat en de helpdesk kom natuurlijk niet verder dan hum standaard antwoorden en oplossingen. Ze zijn zeer vriendelijk, alleen daar heb je natuurlijk geen fuck aan en kwaad word je als ze suggereren dat het probleem bij mijn zou kunnen liggen @8%$#&*……. Ziggo is een prutser om het netjes te zeggen en voorlopig hebben zij een nieuw record verbroken : Meldpunt Ziggo krijgt recordaantal klachten

Reageren met je Facebook:

MADBELLO
Geschreven door de Web Connector, Watcher, Goeroe, internet expert en margeblogger. Gewoon een Haagse/Italo dyslectische allochtoon die het leuk vind om te internetten. Voor contact kan je me het beste mailen naar:
madbello@gmail.com
MADBELLO on EmailMADBELLO on FacebookMADBELLO on FlickrMADBELLO on GoogleMADBELLO on InstagramMADBELLO on LinkedinMADBELLO on PinterestMADBELLO on TumblrMADBELLO on TwitterMADBELLO on VimeoMADBELLO on WordpressMADBELLO on Youtube

4 gedachten over “Ziggo zegt sorry”

  1. Inderdaad een buitenaardse pseudo-autist

    @ SirCumSized : Jouw antwoord maak mijn niet gerust en maak mijn kwaad en vooral als de helpdesk je aanraad om de netwerkkaart er uit te halen, dan terug zetten en op nieuw te instaleren. Moet je maar eens voorstellen hoeveel mensen dat in goed vertrouwen doen en daar uren mee zoet zijn zonder resultaat, terwijl het hun probleem is, ik ga gelijk weer bellen om mijn gal te spuwen en anderen nog langer in de wacht te zetten.

  2. @ Mike; stay cool about Ziggo; ook helpdesks van andere providers hebben bij een storing zo’n hoogmoedig toontje van “het zal bij uw PC en infrastructuur liggen” en niet bij “ons”. Dat krijgen ze bij hun eerste cursus klantbenadering altijd mee; eerst de schuld buiten de organisatie leggen én daarna de problemen binnen de organisatie oplossen. Maar okay; Nederland heeft er weer een prutsprovider bij die de komende weken bij Radar/Kassa en andere consumentenplatforms weer een manisch positieve voorlichter mogen langsturen die zoals altijd weer beterschap belooft?

  3. Wat had men anders verwacht van die buitenaardse pseudo-autist die je in de reclames ziet… In plaats van zich te richten op alle leuke, lieve,nieuwe dingen en wat de ’s mensens’ hartjes beroert, zou Ziggo zich beter supernerd kunnen maken en doen waar die voor gekomen is: mensen een fatsoenlijk internetleven bieden tegen een redelijke prijs.
    Net waar we op zaten te wachten: een geitewollensokkenprovider.
    Ben je mooi de lul mee.
    Mijn innige deelname.

Maak mij blij en geef reactie :D