”Als consument moet je je in Nederland keer op keer als lauwe stront laten behandelen.”
Meesterlijk echt gebeurd verhaal over wat er precies allemaal mis is in Nederland. Het verhaal gaat over en begint met aanvaring met een CV-ketelinstallateur (Perfectiewarmte B.V) dat uitmond tot een aangifte (deel 1) (deel 2)
Maar in de redenatie van de bedreigende CV-ketelinstallateur tot aangifte geeft Bert Brussen precies aan wat er allemaal mis is met Nederland, buiten beschouwing gelaten dat het maar de topje van de ijsberg is, zeer vermakelijk maar helaas waar : Fuck de dreigementen uitende ondernemers
Heerlijk, en helaas zo herkenbaar…
jager’s last blog post..Alweer feest, de 100.000 bezoekers gepasseerd!
Mooi artikel van Bert Brussen. Waar is de tijd van “de klant is koning” of beter gezegd in de arabische cultuur “wie betaald, die bepaald”? Ik voorzie de komende jaren dat steeds meer consumenten zich gaan verenigen en dat het einde van het “individualisme” zich zal gaan aandienen. Nu hebben we alleen initiatieven zoals Kassa, Radar, Independer en hier-en-daar wat patiëntenorganisaties o.h.g.v de zorgkwaliteitsbewaking. Consumenten verenigd U, is de komende jaren het devies; power to the people!!
brussen spreekt precies wat vele nederlanders denken
@ Robert Irving III : Shit ! Ik had het nog 5 minuten geleden gecheckt, straks maar weer een update dan maar, Thanks 😉
ja, vermakelijk, want herkenbaar, en dus ook triest waar,
hier is trouwens deel 2 al http://www.bbrussen.nl/2009/03/12/bbrussen-aangiftefeuilleton-deel-2/
Robert Irving III’s last blog post..overdreven veiligheidsmaatregelen (deel 4)