Ziggo.nl

Mijn nieuwe provider. Ben ik daar blij mee? Sinds de verhuizing niet zo, nog eens even wachten en het voordeel van de twijfel geven. Inderdaad! De wachttijd langer dan tien minuten, maar als je eenmaal iemand te pakken hebt zijn ze zeer vriendelijk en proberen je zo lang mogelijk aan de lijn te houden en wensen je aller beste van de wereld toe. Nu eens kijken of al die tips gaan helpen tegen een falende internet verbinding. Hier was madbello.nl via: Ziggo


De Ziggo MAN


Ziggo Commercial 3


Ziggo Commercial 2


Ziggo Commercial 1


10 gedachten over “Ziggo.nl”

  1. nacht merrie .ze lijken de maffia wel .je heb gewoon niets te vertelen ? moet een heind aan komen.hoop zo snel mogelijk

  2. @ Madbello; thanks, ik heb natuurlijk wel ruim 6 maanden om mij te beraden welke provider het gaat worden, dat moet gaan lukken naar wij dachten? En die €53,- moet omlaag kunnen. Ziggo/Casema is geen optie; krijg nog € 20,- terug van voorheen Casema i.v.m. overstappen naar DigiTenne ben al 5 maanden bezig om via de telefoon, wat ook weer een vermogen kost, de dames en heren van ex-Casema te overtuigen dat ik omdat ik per kwartaal betaalde nog geld van hun krijg; kan er een heel boek over schrijven, misschien helpt het als ik een keer langsga met een baseballknuppel op mijn schouder? Grrrrrrrrrr…

  3. Eerst zat ik bij casema (nu dus ziggo). Toen naar Speedlinq adsl op tiscali netwerk want ja als je daar werkt en je kan een 20 mbit lijntje krijgen helemaal gratis. Maar nu is dat Telfort geworden op het kpn netwerk heb nog nooit zoveel storing gehad. Gelukkig werk ik nu bij zelf ook bij kpn en kan ik zelf kijken wat er aan de hand is 😀

  4. Ik ben begonnen met KPN isdn inbel verbinding, overgestapt op casema, daarna wanadoo en nu terug bij casema/ziggo. Als je het mijn vraagt zijn de laatste drie een pot nat en eigenlijk ook nooit problemen gehad en voor die 19 euro per maand klaag ik niet, maar moeilijk vast te stellen waar aan het probleem ligt, na ruim een uur word ik elke keer eruit gegooid, alles resetten en dan doet het wel weer. Misschien heeft mijn liefje ergens een tijdklok geïnstalleerd.

  5. Ik zit bij XS4all/KPN (ADSL)gedurende acht of 10 jaar en daar heb ik één keer (gedurende een 10 minuten) geen verbinding gehad. Je betaald wat maar dan hebbie ook wat!

  6. Ik zit tot januari 2009 vast aan een wurgcontract van € 53,- bij Planet/KPN inclusief InternetBellen. Weet iemand een goede site waar ik een echt onafhankelijke vergelijkingen kan maken. Wil namelijk af van Planet/KPN, 8 jaar klant zonder ooit één korting, loyaliteit behoort beloond te worden, dacht ik?

  7. Ik heb planet met kpn, kost wat maar dan heb je ook wat, zelden problemen. Maar ik ga wel verder kijken het is me iets te duur

Reacties zijn gesloten.