De Tyfus aan het OV Klantenservice

timthumb.phpIk haat het!!! Denk je alle voor elkaar te hebben, je eigen persoonlijke kaart en die van mijn zoon met veel pijn en moeite voor heel Nederlands geschikt te hebben gemaakt, en eindelijk probleemloos te kunnen reizen voor de sporadische keren dat ik het OV gebruik, als het een keer in de 3 maanden is, dan is het al veel. Gaan die asociale klerelijers van de OV-chipkaart mijn kaart per 25-03-2015 verlopen verklaren. Dat is niet het ergste! Het ergste is dat die administratieve geldbeluste bloedhonden nog eens € 7,50 durven vragen om een nieuwe persoonlijke OV-chipkaart aan te vragen, terwijl er waarschijnlijk op beide kaarten door automatische afschrijving standaard wel meer dan 50 euro op hun rekening staat.

Ik haat ze echt en het stoom komt uit mijn oren!!! Een het ergste is dat je daar niets tegen kan doen. Het is slikken of stikken, chantage! € 7,50 betalen of we maken je reizen met het OV nog ongemakkelijker dan het al is. En de vrees is dat ik dan voor de NS en andere vervoerders bij elke zo als ik al eerder moest doen die kaart voor de afzonderlijke vervoerders activeren met de nodige rijen voor het loket om dat voor elkaar te krijgen. En nu maar eens zien of ik nog in mijn account kan inloggen. Ik vind het gewoon diefstal!

Hier onder de mail van de klantenservice:

Onderwerp: Uw persoonlijke OV-chipkaart verloopt binnenkort

Geachte heer MADBELLO,

Vanaf 25-03-2015 kunt u niet meer reizen met uw OV-chipkaart met nummer 3528 0200 6969 6666. Deze is dan niet meer geldig. Vraag daarom snel voor € 7,50 een nieuwe persoonlijke OV-chipkaart aan op www.ov-chipkaart.nl/verlopenkaart. Wilt u geen nieuwe kaart? Lees dan toch verder, want u kunt ook het saldo dat op deze kaart staat terugvragen.

Nieuwe OV-chipkaart aanvragen
U vraagt gemakkelijk en snel een nieuwe OV-chipkaart aan op www.ov-chipkaart.nl/verlopenkaart. U krijgt de nieuwe kaart dan binnen vijf werkdagen thuisgestuurd. Wilt u geen nieuwe kaart, maar wel uw saldo terugvragen? Dan kan dat ook op www.ov-chipkaart.nl/verlopenkaart.

Abonnementen en Automatisch opladen
Heeft u een abonnement of Automatisch opladen op uw OV-chipkaart staan? Dan wordt dit overgezet op de nieuwe kaart. U kunt direct reizen als het abonnement nog geldig is. Let op! Vraagt u geen nieuwe kaart aan? Dan kunt u uw abonnement op uw oude kaart niet meer gebruiken vanaf 25-03-2015. Het is niet mogelijk uw abonnement of Automatisch opladen bij een balie over te laten zetten op een andere kaart.

Meer informatie?
Heeft u nog vragen? Kijk dan op www.ov-chipkaart.nl bij het onderdeel Vragen en Antwoorden. Of bel met de Klantenservice OV-chipkaart, 0900-0980 (€ 0,50 per gesprek).

Met vriendelijke groet,

Klantenservice OV-chipkaart