ALARM!!! Ziggo #FAIL (snel opzeggen en overstappen)

Dat is dan ook een rede om per direct je abonnement met Ziggo op te zeggen:

Het aanspreken van individuele internet gebruikers heeft niet onze voorkeur, ook al is het interessant dat Ziggo ter zitting heeft gezegd dat zij bereid is de naam-, adres- en woonplaatsgegevens van inbreukmakende abonnees af te geven.’ brein.info/nieuws

Wijzigen & Opzeggen Ziggo.nl

UPDATE: BREIN: “Geen enkele reden om individuele gebruikers gerust te stellen”

Maar zullen ISP’s gemakkelijk meewerken aan die weg? In het vonnis van maandag was te lezen: “Brein zou onder omstandigheden de NAW-gegevens van de betreffende abonnee bij Ziggo kunnen opvragen, iets waarvan Ziggo ter zitting ook heeft aangegeven daartoe in beginsel bereid te zijn.” Woordvoerder Erik van Doeselaar nuanceerde die opmerking later tegenover 3VOOR12. “Wij doen dat in beginsel juist niet. Het is wat te sterk in het vonnis terecht gekomen”, aldus de woordvoerder.

Uit zijn opmerkingen lijkt vooral te destilleren dat Ziggo de NAW-gegevens van zijn klanten niet koste wat kost wil verdedigen, in de vorm van lang slepende en dure rechtzaken. 3voor12.vpro.nl

10 gedachten over “ALARM!!! Ziggo #FAIL (snel opzeggen en overstappen)”

  1. "Gevaarlijke Object Codebase/Data tag in HTML bericht gevonden" zegt Ziggo.
    Wat betekend dat??

  2. Ziggo opgezegd, het schijnt erg druk te zijn nu met opzeggingen, ben weer lekker terug bij XS4ALL

    Wat een hufterig bedrijf is ziggo.

  3. Hmm, ik vertrouw het niet. Ik wou overschakelen naar Ziggo alles in één, had hier al een mooie actie gevonden: Actiecode

    Denk dat ik t dan toch maar niet doe, hou ook wel van een beetje downloaden 😉 maar dan wel met enige privacy uiteraard.

  4. Ben ik blij dat ik nogsteeds mijn gratis medewerkers lijntje van Telfort heb (voorheen Speedlinq. Al 4 jaar lang een gratis 20 mbit lijntje, mij hoor je niet klagen en ik download me toch wel helemaal scheel 😀

Reacties zijn gesloten.